Onko netissä jotakin sivustoa, josta näkisi suoraan, millä tuloilla maksetaan minkäkin prosentin verran veroja? Aina puhutaan, että verotus tasaa tuloja ja…

Kysytty

Onko netissä jotakin sivustoa, josta näkisi suoraan, millä tuloilla maksetaan minkäkin prosentin verran veroja? Aina puhutaan, että verotus tasaa tuloja ja olisinkin kiinnostunut vertailemaan, kuinka paljon veroprosentti laskee tulojen laskiessa.