Onko netissä joku suomalainen käytettyjen merkkivaatteiden nettikauppa tms, jonne voi lähettää käytettyjä merkkivaatteita myytäväksi postitse? Muistelen että…

Kysytty

Onko netissä joku suomalainen käytettyjen merkkivaatteiden nettikauppa tms, jonne voi lähettää käytettyjä merkkivaatteita myytäväksi postitse? Muistelen että olisin joskus sellaisesta kuullut, mutten ole netistä sitä löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkokauppojen joukosta löytyi tällainen mm.laadukkaita naisten vaatteita tarjoava Verkkokauppa PrettySales
(http://www.prettysales.fi/pages.php?page=info), joka ostaa käytetyt vaatteet yksityishenkilöiltä ja suoraan valmistajilta.