Onko Neiti Etsivästä tehty videoita,leffoja tai kirjaa jossa kerrotaan sarjasta?

Kysytty

Onko Neiti Etsivästä tehty videoita,leffoja tai kirjaa jossa kerrotaan sarjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En ole törmännyt missään suomennettuihin Neiti Etsivä -elokuviin, mutta kyllä tästä sarjasta on tehty elokuvia, esimerkkejä löydät internetistä, osoitteesta http://nancy-drew.mysterynet.com/nancydrew/grownups/nancy/nancy-drew-mo…
Kaisu Rättyä on kirjoittanut teoksen Mysteeri ratkaistavana: ulkomaisia nuorten sarjakirjoja. Siinä käsitellään myös Neiti Etsivä -kirjoja.