Onko Myyrmäen kirjastossa Joulukuun Parnasso tai se lehti, missä on maininta Kirsti Mäenpään KUKURTAJA kirjasta?

Kysytty

Onko Myyrmäen kirjastossa Joulukuun Parnasso tai se lehti, missä on maininta Kirsti Mäenpään KUKURTAJA kirjasta?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kukurtaja mainitaan Parnasson numeron 6-7 sivulla 35. Myyrmäen lehtisalissa ei tällä hetkellä voi käydä lukemassa lehtiä. Voit varata lehden noudettavaksi omasta lähikirjastostasi. Voit lukea lehden myös e-lehtenä E-magz -palvelussa.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Lue_kotimaisia_elehtia_missa_ja_milloin_(184802)

Tarvitset kirjautumista varten Helmet-kirjastokortin ja nelinumeroisen tunnusluvun. Voit lukea lehtiä yleisimmillä nettiselaimilla.