Onko musiikkistudio Lahden keskustan kirjastossa ilmainen?

Kysytty

Onko musiikkistudio Lahden keskustan kirjastossa ilmainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden pääkirjaston Media- ja musiikkipalveluiden äänitysstudion käyttäminen on maksutonta. Tarvitset palvelun käyttämiseen Lahden kaupunginkirjaston kirjastokortin. Lainaus Lahden kaupunginkirjaston verkkosivuilta:

"Voit varata studion käyttöösi paikan päällä tai soittamalla numeroon 03-8125 531. Studion käyttämiseen tarvitsen oman kirjastokortin. Studion ensimmäinen käyttökerta on opastettu, jonka jälkeen voit työskennellä omatoimisesti. Voit varata kerralla yhden ajan ja edellinen aika on käytettävä ennen uuden ajan varaamista."

http://lastukirjastot.fi/109905/fi/articles/lahden-musiikkiosaston-stud…