Onko mitään toivoa löytää vanhaa satukirjaa, kun en muista kirjan nimeä, en kustantajaa, saatika kirjoittajaa. Tarinassa esiintyy tyttö ja karhu. Metsästäjä…

Kysytty

Onko mitään toivoa löytää vanhaa satukirjaa, kun en muista kirjan nimeä, en kustantajaa, saatika kirjoittajaa. Tarinassa esiintyy tyttö ja karhu. Metsästäjä jahtaa ja ampuu karhua. Karhu piiloutuu vanhaan myllyyn ja tulee sieltä ulos jauhojen peitossa näyttäen kummitukselta ja säikyttää metsästäjän pois. Tyttö hoitaa haavoittunutta karhua. Kirja on arviolta 20-30 vuotta vanha.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja tytöstä ja karhusta on Marie-José Sacrén Sonjan salaisuus (Otava, 1986).