Onko mitään konstia saada käsiinsä satukasetti, josta tiedän vain että: -kasetti on ilmestynyt joskus 80-90-lukujen taitteessa. -kasetilla oli sekä satuja että…

Kysytty

Onko mitään konstia saada käsiinsä satukasetti, josta tiedän vain että:
-kasetti on ilmestynyt joskus 80-90-lukujen taitteessa.
-kasetilla oli sekä satuja että lauluja.
-kasetilla oli mm. satu tulitikkutytöstä sekä jokin satu liittyen johonkin siltaan, olisikohan ollut kolme pientä pukkia tms.
-kasetilla oli jokin Lappi-aiheinen laulu, Lapin noita tms.

Mitään muuta en tiedä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kasetilta Satuja ja lauluja lapsille löytyy mm. sadut Pieni tulitikkutyttö ja Kolme pientä pukkia sekä laulu Lapin velho
Julkaisutiedot [S.l.] : Minimusic, p1982, C-kasetti

Esittäjähuomautus Mai-Lis Könönen & tytöt, Pete Paukku & Piparminttubändi, Aulis-setä (=Aulis Eskelinen, kertoja).

Sisältö:
Tango Nallekarhun kanssa, Heinäsirkan tanssi, Kolme pientä pukkia : satu, Sirkus tulee, Härkä ja sammakko : satu, Pienet omenat, Paimenpoika ja susi : satu, Lapin velho, Satu lapsuudesta, Minun huiluni heliä, Pieni tulitikkutyttö : satu, Sateenkaaren alla, Keisarin uudet vaatteet : satu, Kattimatti

Kasetti löytyy useammastakin kirjastosta, ei tosin Helmet-kirjastoista. Saatavuustiedot selviävät Frank monihausta, nimikehaku: Satuja ja lauluja lapsille, ainakin Lahden kaupunginkirjaston osalta selviää tuo kasetin sisältö. http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py/index

Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelulomake löytyy sivulta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/