Onko mitään kirjallisuutta sellaisesta, että kuinka ihmisiä on tullut uskoon ja ovat löytäneet Jumalan elämänsä Herraksi?

Kysytty

Onko mitään kirjallisuutta sellaisesta, että kuinka ihmisiä on tullut uskoon ja ovat löytäneet Jumalan elämänsä Herraksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta plussasta www.libplussa.fi
löytyy muistelma- ja elämäkertateoksia aiheesta.

Esimerkiksi nämä löytyivät asiasanoilla "kääntymys" ja "uskonnolliset kokemukset"
Uusimies Hannu; Pienestä kiinni (Uusi tie, Helsinki, 2002)
Lappalainen, Tarja; Usko tai älä--kertomuksia ihmisistä ja Jumalan ihmeistä (Itätuuli-kustannus, Salo, 2001)
Koivisto, Markku; Elän herätyksessä (Kuva ja sana, Helsinki, 1997)
Askelia ajassa--22 hengellistä elämäkertaa (Kirjapaja, Helsinki, 1996)
Pouta, Hellevi; Minä uskon (Gummerus, Jyväskylä, 1995)
Lewis, C. S.; Ilon yllättämä--elämäni varhaiset vaiheet (Kirjaneliö, Hki, 1986)
Koskela, Eero; Vettä ja leipää; (Eero Koskela, [Kokkola], 2001)
Kankaansyrjä, Matti |
Tulesta temmattu / Matti Kankaansyrjä (M. Kankaansyrjä, Lahti, 1986)

Voit hakea lisää. Ruksaa kohta asiasana ja kirjoita laatikkoon "uskonnolliset kokemukset" ja klikkaa hae. Tämä haku on laajempi kuin oma tekemäni. Tai vastaavasti kirjoita "kääntymys". (ei lainausmerkkejä)