Onko mistään saatavana korjausopusta Nissan Patrol GR 2,8 td vuosimallia 1992? Suomenkielisenä mielellään tai jos ei löydy, niin englanninkielisenä.

Kysytty

Onko mistään saatavana korjausopusta Nissan Patrol GR 2,8 td vuosimallia 1992? Suomenkielisenä mielellään tai jos ei löydy, niin englanninkielisenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä Nissan Patrolin korjausopasta ei valitettavasti ole julkaistu.

Kirjastojen yhteisellä Frank-monihaulla (http://monihaku.kirjastot.fi/frank/search/) löytyy seuraava englanninkielinen teos:

Imhoff, Tim: Nissan Patrol & Ford Maverick
Sparkford : Haynes, 1997
Ulkoasu [294] s. : kuv. ; 27 cm
Sarja Haynes repair manual ; 72760
Huomautus 1988-1997. - Models covered: All Nissan Patrol and Ford Maverick models 1988 through 1997.
ISBN 1-56392-383-1 (nid.)

Lisäksi löytyy yksi ranskankielinen kirja:
Nissan Patrol et Patrol GR : moteurs Diesel 6 cylindres 2.8 jusqu'à avril 1998
Boulogne : E.T.A.I., 2000
Ulkoasu xxii, 101, 7 s. : kuv. ; 28 cm
Sarja Revue technique automobile
ISBN 2-7268-5413-3 (nid.)

Halutessanne voitte saada nämä teokset kaukolainaksi. Kääntykää silloin oman kirjastonne puoleen, joka hoitaa kaukopalvelutilauksen teon.