Onko mistään kirjastosta saatavana summa-arvomenetelmän aputaulukoita vuodelta 2013? Kiitos vastauksesta etukäteen!

Kysytty

Onko mistään kirjastosta saatavana summa-arvomenetelmän aputaulukoita vuodelta 2013? Kiitos vastauksesta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 2013 taulukkoa ei näytä tällä hetkellä olevan kirjastoissa. Vuodelta 2007 oleva taulukko löytyy esim. Tampereen kaupunginkirjastosta, sekä useasta ammattikorkeakoulukirjastosta.

Tapion sivuilta löytyy oheinen tieto vuoden 2013 taulukosta http://tapio.fi/tuote/summa-arvomenetelman-aputaulukot-ita-suomi/
Summa-arvomenetelmän aputaulukot, Itä-Suomi
Summa-arvo_160[1]

Aputaulukot ovat uudistuneet kesällä 2013. Taulukot toimitetaan sähköpostitse pdf-tiedostona. Siten ne on helppo jakaa koko organisaationne käyttöön.