Otsikko
Onko missään kritikkiä veikko huovisen kirjasta josie setä kirjasta?

Kysytty

onko missään kritikkiä veikko huovisen kirjasta josie setä kirjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjaston lehtileikekokoelmasta löytyy useita artikkeleita Veikko Huovisen Joe-setä kirjasta. Artikkeleita voi lukea kirjastossa ja niistä voi ottaa kopioita, lainaan niitä ei saa. Lehtileikkeitä voi kysyä neuvonnasta.