Onko missään Espoon kirjastossa mahdollisuutta käyttää kirjoituskonetta?

Kysytty

Onko missään Espoon kirjastossa mahdollisuutta käyttää kirjoituskonetta?

Vastaus

Vastattu

Ei ole. Asiakkaiden käytössä olevat tietokoneet ja tulostusmahdollisuus ovat syrjäyttäneet kirjoituskoneet. Kirjoituskonetarvikkeiden saatavuus on erittäin huonoa, joten en usko että tällainen palvelu enää tulee tarjolle.