Onko minun mahdollista hakea Yliopiston kirjastosta joku seuraavista kirjoista. En ole opiskelija. En pääse netin kautta katsomaan kaikkia hakuja, joten…

Kysytty

Onko minun mahdollista hakea Yliopiston kirjastosta joku seuraavista kirjoista. En ole opiskelija. En pääse netin kautta katsomaan kaikkia hakuja, joten kyselen näin.

Martinson, Thomas H: Master the GMAT CAT 2002 teacher-tested strategies and techniques for scoring high
Martinson, Thomas H. : GMAT graduate management admission test
Romer, E. M. : GMAT practice examinations
Kolby, Jeff : GMAT prep course Elektroninen aineisto
Official guide for GMAT® review  ja GMAT review the official guide

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsigin yliopiston kirjasto on kansalliskirjasto, joka on avoin kaikille, joten lainausoikeuden saadaksenne teidän ei tarvitse olla opiskelija. Lainaamiseen tarvitaan Helka-kortti, jonka saa kirjastosta henkilölliyystodistuksen esittämällä. Käyttäjän on anottava korttia lomakkeella, johon on annettava henkilötunnus sekä osoite Suomessa.

Mainitsemianne teoksia ei valitettavasti kuitenkaan ole Kansalliskirjastossa lainattavina. Ainoastaan teos Martinson, Thomas H: Master the GMAT CAT 2002 teacher-tested strategies and techniques for scoring high löytyy käsikirjastokappaleena Kansalliskirjaston Amerikka-kirjastosta, mutta sieltä sitä ei lainata ulos. Paikan päällä sitä on kyllä mahdollista käydä lukemassa.

Martinson, Thomas H. : GMAT graduate management admission test löytyy Teknillisien korkeakoulun kirjastosta, mutta sieltä sitä ei lainata ulkopuolisille. Sen sijaan se on mahdollista tilata kaukolainaksi Tampereen teknillisen yliopiston kirjastosta.

Romer, E. M. : GMAT practice examinations on tilattavissa kaukolainaksi Tampereen teknillisen yliopiston kirjastosta tai Turun kauppakorkeakoulun kirjastosta.

Kolby, Jeff : GMAT prep course on luettavissa ainoastaan elektronisena aineistona Ebrary-lisenssin hankkineiden kirjastojen verkossa: Teknillisen korkeakoulun, Tampereen yliopiston ja Oulun yliopiston kirjastoissa.

Official guide for GMAT® review on tilattavissa kaukolainaksi Kuopion varastokirjastosta.

GMAT review the official guide on ainoastaan luettavissa paikan päällä Kansalliskirjaston Amerikka-kirjastossa.

Kaukolainapyynnöt voitte tehdä myös HelMet-kirjastojen kautta vaikkapa tällä lomakkeella: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/kaukopalvelupyynto.asp