Onko minkään Turun alueen kirjaston tietokoneella mahdollisuutta käyttää Adobe Photoshop kuvankäsittelyohjelmaa, tai vaihtoehtoisesti jotain muuta vastaavaa?

Kysytty

Onko minkään Turun alueen kirjaston tietokoneella mahdollisuutta käyttää Adobe Photoshop kuvankäsittelyohjelmaa, tai vaihtoehtoisesti jotain muuta vastaavaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston uutistorilla on yksi varattava tietokone missä on Adobe Design Premium CS 5.5 paketti mihin kuuluu Photoshop CS 5.1-ohjelma. Lisäksi kaikissa asiakastietokoneissamme on Gimp kuvankäsittelyohjelma.