Onko: Mikämikämaan lapset monikulttuurisessa päiväkodissa / [päätoimittaja: Irmeli Tuomarla] ; [valokuvat: Markku Nyytäjä .. ] käännetty kiinaksi tai japaniksi…

Kysytty

Hei! Onko: Mikämikämaan lapset monikulttuurisessa päiväkodissa / [päätoimittaja: Irmeli Tuomarla] ; [valokuvat: Markku Nyytäjä .. ] käännetty kiinaksi tai japaniksi? Jos, ketkä ovat kääntäjät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta Mikämikämaan lapset monikulttuurisessa päiväkodissa ei ole käännetty kiinaksi tai japaniksi eikä muillekaan kielille. Siitä on olemassa ainoastaan suomenkielinen versio.

Tiedot tarkistettu Fennicasta (Suomen kansallisbibliografia, https://fennica.linneanet.fi ).

0 ääntä

Kommentit

minkämikämaa-laukut ovat kolmikielisiä seitsemällä eri kielellä; eivät siis pelkästään suomeksi. japani- ja kiinalaukkuja ne eivät sisällä.