Onko Michael Leunigin runoja suomennettu? Tai löytyykö niitä kirjastosta edes englanniksi?

Kysytty

Onko Michael Leunigin runoja suomennettu? Tai löytyykö niitä kirjastosta edes englanniksi?

Vastaus

Vastattu

Ainut suomennos, jonka löysin on vuodelta 2006 Kun puhun sinulle / [Michael] Leunig ; [suomennos: Hanna-Mari Latham] Helmet

Finna-haku löysi Kuhmoisten kirjastosta 2001 valmistuneen Curly pyjama letters. Finna