Onko Matilla ja Tepolla muita sisaruksia kuin nyt jo edesmennyt Seppo ja mitä heidän vanhempansa tekivät työkseen?

Kysytty

Onko Matilla ja Tepolla muita sisaruksia kuin nyt jo edesmennyt Seppo ja mitä heidän vanhempansa tekivät työkseen?

Vastaus

Vastattu

Teuvo ja Linnea Ruohosella ei ollut muita lapsia kuin Seppo (s. 25.4.1946), Teppo (s. 1.3.1948) ja Matti (8.8.1949). Teuvo Ruohonen oli ammatiltaan valuri ja Linnea sairaala-apulainen.

Lähde:
Markku Heikkilä, Matti ja Teppo : vitsit & vaiheet