Onko Marja-Leena Lempiseltä muita nuortenkirjoja kuin Punainen Lumme?

Kysytty

Hei! Onko Marja-Leena Lempiseltä muita nuortenkirjoja kuin Punainen Lumme?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marja-Leena Lempinen on kirjoittanut ”Punaisen lumpeen” lisäksi useita muitakin lasten- ja nuortenkirjoja. Tässä lista niistä:

”Haukkaprinssi” (Otava, 1994)
”Jääympyrä” (WSOY, 2004)
”Kerubin hymy” (Otava, 1996)
”Mustaa lunta” (WSOY, 2006)
”Mustan Suden aika” (WSOY, 2000)
”Pasi-Petteri ja näytelmäkerholaiset” (Kustannuskiila, 1988)
”Pasi-Petteri ja postimerkkivaras” (Kustannuskiila, 1987)
”Pasi-Petteri ja saaren vanki” (Kustannuskiila, 1990)
”Pasi-Petteri ja vanhan moskeijan kissat” (Kustannuskiila, 1989)
”Pasi-Petterin talviloma” (Kustannuskiila, 1983)
”Pelastuspartio Reppu” (WSOY, 2009)
”Pohjantähden valtakunta” (Otava, 1998)
”Romunokka ja Romppainen” (Idun, 2005)
”Tsuppari” (Otava, 1974)