Onko Maija Poppasesta suomennettu muuta kuin neljä kirjaa? Löysin lähikirjastosta kirjat: Maija Poppanen Maija Poppanen tulee takaisin Maija Poppanen avaa…

Kysytty

Onko Maija Poppasesta suomennettu muuta kuin neljä kirjaa?

Löysin lähikirjastosta kirjat:
Maija Poppanen
Maija Poppanen tulee takaisin
Maija Poppanen avaa oven
Maija Poppanen puistossa

Jos muitakin, niin minkänimisiä ne kirjat ovat?

Vastaus

Vastattu

Hei

Tarkistin asian Melindasta, joka sisältää mm. Suomen Kansallisbibliografian. Sen mukaan on vielä sellainen kirja kuin Annie North Bedford: Maija Poppasen metka päivä.

Laitan tähän mukaan Kyyti-kirjastojen saatavuustiedot, kun kerran siltä alueelta vastaan:

maija poppasen metka | Hakutulokset | Kyyti-Finna