Otsikko
Onko mahdollista saada toisen paikkakunnan kirjastoon lainoja toiselta paikkakunnalta. Minä asun Tampereella ja haluaisin laina DVD:n Näkemiin vaan muru. Olen…

Kysytty

Hei. Onko mahdollista saada toisen paikkakunnan kirjastoon lainoja toiselta paikkakunnalta. Minä asun Tampereella ja haluaisin laina DVD:n Näkemiin vaan muru. Olen katsonut että jossain muualla Suomessa olisi kyseinen dvd-lainattavana.

Vastaus

Vastattu

Näkemiin vaan muru -sarjan tuotantokaudet 1-2 ja 4 ovat lainattavissa Piki-kirjastoissa. Yksi dvd-levyistä on vain Ylöjärvellä, joten siihen voit tehdä seutuvarauksen (2 €). Kausi 3 näyttää puuttuvan, olisiko levy mennyt huonoon kuntoon ja poistettu. Sen siis joudut kaukolainaamaan. Kaukolainan voi tilata kirjaston tiskiltä tai oheisella lomakkeella: E-lomake - PIKIn kaukopalvelutilaus (tampere.fi)

Lisätietoa ja Piki-kirjastojen kaukopalvelun hinnaston löydät tästä linkistä: kaukopalvelu - Arena - PIKI-verkkokirjasto