Onko mahdollista saada oma taidenäyttelyä esille johonkin kirjastoon Espoossa?

Kysytty

Onko mahdollista saada oma taidenäyttelyä esille johonkin kirjastoon Espoossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellon kirjastossa on jatkuvasti taidenäyttelyjä eri tiloissa.
Ota yhteys näyttelyiden järjestäjään:

Yhteyshenkilö: Gunilla Heiman tai Ella Kurkela, p. 046 877 2166 (varmimmin arkisin klo 10-13).
Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@espoo.fi