Onko mahdollista saada lainattua sähkökulutusmittari Lumon kirjastosta Vantaa ( Urpiaisentie 14, 01450 Lumo) näin poikkeusolojen vallitessa?

Kysytty

Onko mahdollista saada lainattua sähkökulutusmittari Lumon kirjastosta Vantaa ( Urpiaisentie 14, 01450 Lumo) näin poikkeusolojen vallitessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lumon kirjastosta voi lainata varattua aineistoa ja sinne voi tehdä uusia varauksia maanantaista 11.5. alkaen. Voit siis varata mittarin 11.5. alkaen netissä helmet.fi tai puhelimitse Lumon kirjastosta. Mittari löytyy helmet-hausta nimellä "energiamittari".

Kun saat ilmoituksen että varaus on noudettavissa, voit hakea mittarin kirjastosta. Löydät lisätietoa asioinnista Vantaan kirjastoissa 11.5.-31.5. välisenä aikana täältä: https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Lumon_kirjasto/Juttuja_kirjastosta/Vantaan_kirjastot_avoinna_rajoitetusti_1(210372).