Onko mahdollista saada kopiota mikrofilmatun 14.6.1954 Kouvolan Sanoman sivuista? Mikäli kopion saaminen on mahdollista, kuinka paljon se maksaa/sivu? Kuinka…

Kysytty

Onko mahdollista saada kopiota mikrofilmatun 14.6.1954 Kouvolan Sanoman sivuista? Mikäli kopion saaminen on mahdollista, kuinka paljon se maksaa/sivu? Kuinka pian kopion voi saada? Kiitos tiedoista!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Säilytämme Kouvolan kaupunginkirjasto-maakuntakirjastossa Kouvolan Sanomia mikrofilmikokoelmana kuten muitakin Kymenlaakson alueen sanomalehtiä. Kokoelmat ovat asiakkaiden käytettävissä kirjastomme mikrofilmienlukuhuoneessa. Asiakkaille lähetämme myös kaukolainoina mikrofilmejä/-kortteja. Kaukolainat voi tilata lähimmän kirjastonsa kautta ja lukea tilaavan kirjaston lukulaitteella. Kopioinnin edellytyksenä siis on, että kaukolainaavassa kírjastossa on mikrofilmien lukulaite, jolla myös kopiointi onnistuu. Pyynnöstä teemme myös kopioita asiakkaalle, kun meille lähetetään kaukolainapyyntöjä.
Tällä hetkellä kopioiden hinnat ovat 1 kpl A4-kokoinen 0.50 € ja A3-kokoinen
1 € eli puolta kalliimpi. Jos tilaa kaukolainan, kopiomaksujen lisäksi tulevat kaukolainamaksut, joiden hinta riippuu siitä kirjastosta,joka välittää Kouvolan kirjastoon kaukolainapyynnön.