Onko mahdollista saada kopiota jostain tietystä artikkelista, mikä on julkaistu muinoin Matapupu -lehdessä?

Kysytty

Onko mahdollista saada kopiota jostain tietystä artikkelista, mikä on julkaistu muinoin Matapupu -lehdessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin pääkirjastossa, Pasilassa säilytetään Matapupu-lehteä mikrofilmeinä. Mikrofilmeistä on mahdollista saada kopioita hintaan € 1,00/sivu, kirjaston aukioloaikoina (ma-to 10-20, pe 10-18, la 10-16). Virkailijat auttavat mielellään kopioinnissa.
Malmin kirjastosta löytyy joitakin Matapupu-lehden vuosikertoja lehtimuotoisina (1981-86; 1988-90; 1992-2000; 2001:1.1.-1.7.) ja niistä voi ottaa kopioita.