Onko mahdollista saada kirjastosta Margit Sandemon De svarta riddarna? Kaksi ensimmäistä on löytynyt, mutta sarjaan kuuluu 12 kirjaa yhteensä. Mieluiten…

Kysytty

Onko mahdollista saada kirjastosta Margit Sandemon De svarta riddarna? Kaksi ensimmäistä on löytynyt, mutta sarjaan kuuluu 12 kirjaa yhteensä. Mieluiten ruotsinkielisenä, mutta myös suomenkielisenä käy. Kysyn asiaa äitini puolesta. Hän asuu Vantaalla, itse asun Espoossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet -kirjastosta pääkaupunkiseudulta löytyvät seuraavat sarjaan liittyvät teokset:

- I riddarnas spår (Behandlar bokserien De svarta riddarna)

- I skuggan av ett tecken (osa 1)
- Dit ingen går (2)

Muita osia voi kysellä kirjastosta kaukolainattavaksi. Osat ovat

Vindens klagan, osa 3
Trollkarlens märke, osa 4
Skuggor, osa 5
Tistel bland rosor, osa 6
Amuletterna, osa 7
Järnjungfrun, osa 8
Demonernas vingar, osa 9
De okända, osa 10
Stenarnas tystnad, osa 11
Vinterdröm, osa 12