Onko mahdollista saada Kiplingin runo The Ballad of East and West? Runo alkaa East is east and west is west. Haluan runon suomeksi.

Kysytty

Onko mahdollista saada Kiplingin runo The Ballad of East and West? Runo alkaa East is east and west is west. Haluan runon suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on pitkä, joten pyydämme Teitä kääntymään lähimmän yleisen kirjaston puoleen ja hakemaan sieltä teoksen Runon pursi. Runon suomentaja on Yrjö Jylhä.