Onko mahdollista saada italian kielen alkeet CD:llä?

Kysytty

Onko mahdollista saada italian kielen alkeet CD:llä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoissa on italian kielen alkeiskursseja, joihin kuuluu CD-levy, mm.

- La Grassa, Cari amici, l'italia 1
- Borraccino, Quickstart Italian
- Italian kielikurssi : peruskurssi
- Lamping, Puhu italiaa = Molto piacere! : käytännön italian alkeiskurssi

On myös CD-romin sisältäviä kursseja, mm.

- Opi italiaa : oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille

Saat kirjaston aineistotietokanta Helmetistä (www.helmet.fi) luettelon kursseista helpoimmin menemällä sanahakuun ja kirjoittamalla tyhjään ruutuun italian kieli ja valitsemalla aineistoksi joko cd-levyt tai cd-romit.