Onko mahdollista saada erityisesti suomen kielistä kirjallisuutta ja aineistoa lahetettyä Lontooseen, Isoon-Britanniaan?

Kysytty

Onko mahdollista saada erityisesti suomen kielistä kirjallisuutta ja aineistoa lahetettyä Lontooseen, Isoon-Britanniaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Kaukolainat Suomesta ulkomaille hoidetaan kirjastojen välisinä lainoina eli paikallisen kirjaston on pyydettävä aineistoa lainaksi täältä Suomesta. Sinun on siis otettava yhteyttä paikalliseen kirjastoosi ja kysyttävä miten siellä on tapana toimia näissä kaukolaina-asioissa. Kaukolainojen hintaa kannattaa myöskin kysyä, sillä hinnat vaihtelevat suuresti.