Onko mahdollista lukea suomalaisia aikakausinäköislehtiä kirjaston kautta omalla koneella? Esim. Me Naiset, Anna, Kotivinkki?

Kysytty

Hei!
Onko mahdollista lukea suomalaisia aikakausinäköislehtiä kirjaston kautta omalla koneella? Esim. Me Naiset, Anna, Kotivinkki?

Vastaus

Vastattu

PIKI-kirjastojen asiakkaat voivat lukea kotimaisia aikakauslehtiä ainoastaan kirjaston asiakaskoneilla eMagz-palvelussa. Ulkomaisia aikakauslehtiä voi lukea myös kotona PressReader-palvelussa. Lisätietoja kirjaston e-lehdistä PIKI-verkkokirjastossa: https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/e-lehdet