Onko mahdollista löytää vuoden 1985 Pohjolan Sanomia luettavaksi?

Kysytty

Onko mahdollista löytää vuoden 1985 Pohjolan Sanomia luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pohjolan Sanomat vuodelta 1985 löytyy mikrofilmattuna esimerkiksi Lapin maakirjastosta Rovaniemeltä. Oman kirjaston kautta on mahdollista tilata mikrofilmi kaukolainaksi myös muualle. Mikrofilmille tallennettua lehteä voi lukea niissä kirjastoissa, joissa on mikrofilmin lukulaite.