Otsikko
Onko mahdollista etsiä ja saada lainattua uskonnollista musiikkia? Etsin laulua : " Monet äidit lapsineen ". Kiitos vaivannäöstä.

Kysytty

Hei!
Onko mahdollista etsiä ja saada lainattua uskonnollista musiikkia?
Etsin laulua : " Monet äidit lapsineen ".
Kiitos vaivannäöstä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vihdin pääkirjastossa Nummelassa on lainattavissa hengellistä musiikkia musiikkiosastolla esimerkiksi luokassa 78.37 (liturginen musiikki). Monet äidit lapsineen on tiellä -kappaletta ei kuitenkaan ole lainattavissa Vihdissä eikä Lukki-kirjastokimpassamme. Yleisradion Fono.fi-äänitetietokannan mukaan tuo kappale löytyy äänitteeltä Mustalaislapset laulavat (eri esittäjiä): Keelengo Kenti Zambena (1979) ja kappaleen Monet äidit... esittää Orvokki Baltzar.