Onko mahdollista asioida toisen puolesta ajokortin avulla, henkilö on loukannut jalkansa ja on liikuntarajoitteinen. Kirjastokortti on hukassa? Miten…

Kysytty

Onko mahdollista asioida toisen puolesta ajokortin avulla, henkilö on loukannut jalkansa ja on liikuntarajoitteinen. Kirjastokortti on hukassa? Miten onnistuisi?

Vastaus

Vastattu

Pohdimme kirjastonjohdon kanssa, että tuon ajokortin lisäksi tarvitsisitte valtakirjan tuolta jalkansa loukanneelta henkilöltä. Jos vamma vaikeuttaa elämää pitemmällä aikavälillä kirjastolla on myös kotipalvelu. Täältä löytyy tietoa ja toimintaohjeet jos kotipalvelulle olisi käyttöä: https://kyyti.finna.fi/Content/ikaantyneet