Onko mahdollista saada Hannen kappaleen Verushka sanoja?

Kysytty

Onko mahdollista saada Hannen kappaleen Verushka sanoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hannen esittämän kappaleen Verushka on säveltänyt Antti Hyvärinen ja sanoittanut Vexi Salmi. Kappaleen nuotti ja sanat sisältyvät nuottijulkaisuun Sanojen takana Vexi Salmi : 80 laulua Veikko Salmen sanoihin (1997).

Nuottijulkaisu on saatavana oman kirjastoalueenne kokoelmista, joten voitte tilata sen omaan lähikirjastoonne.