Onko Louis Armstrongin kappaleesta "We Have All The Time In The World" olemassa suomenkielistä versiota?

Kysytty

Onko Louis Armstrongin kappaleesta "We Have All The Time In The World" olemassa suomenkielistä versiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Topi Sorsakoski levytti kappaleen suomeksi nimellä Aamun toit mun maailmaan. Suomennoksen teki Jukka Itkonen. Laulu julkaistiin Sorsakosken levyllä Yksinäisyys (1991).