Onko Linda Olssonista,ruotsalainen kirjailija,tehty Pro gradua tai muuta artikkelia ?Normaalisti googlasin,mutta kirjallisuus halua en tiedä osaamisen edes…

Kysytty

Onko Linda Olssonista,ruotsalainen kirjailija,tehty Pro gradua tai muuta artikkelia? Normaalisti googlasin,mutta kirjallisuus halua en tiedä osaamisen edes?Myös ruotsinkielinen,englantilainen käy, jos ei suomeksi löydy. Kiitos ja hyvää naistenpäivää 🌹

Vastaus

Vastattu

Pro graduja tai muita opinnäytetöitä Linda Olssonista en löytänyt. Hakupalvelu Finnan (finna.fi) avulla löytyy muutama lehtiartikkeli. Finnan etusivulta kohdan Muita aineistoja alta löytyy mahdollisuus rajata haku lehtiin ja artikkeleihin. Haulla "Linda Olsson" löytyi yksi kirja-arvostelu ja kaksi haastattelua. Lehdet ovat Sydän 52 (2009): 5, Kotivinkki 2009: 15 ja Apu 2015: 18.
Jos sinulla on Vanamo-kirjastojen kirjastokortti ja pin-koodi, voit lisäksi hakea ruotsin- ja englanninkielisiä artikkeleita PressReader -lehtitietokannasta. Vanamo-kotisivuilta kohdasta https://www.vanamokirjastot.fi/e-lehdet?refId=yh3gfK&culture=fi löydät ohjeen ja linkin, jolla pääset PressReaderiin kotikoneeltasi. Sivulla olevan suurennuslasi-kuvakkeen alta löytyy hakukenttä.