Onko Lehmän päiväkirjasta -lyhytelokuvaa mahdollista saada jostain suomeksi puhuttuna, lainaksi tai vuokralle tms.? Ja kuka mahtoi olla suomalainen…

Kysytty

Hei
Onko Lehmän päiväkirjasta -lyhytelokuvaa mahdollista saada jostain suomeksi puhuttuna, lainaksi tai vuokralle tms.? Ja kuka mahtoi olla suomalainen ääninäyttelijä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Brigitta Janssonin lyhytanimaatiosta Ur en kos dagbok suomenkielinen versio Lehmän päiväkirjasta, jonka kertojana oli Elina Salo.

Kansallisen audiovisuaalisen arkiston KAVIN ylläpitämän Elonet-tietokannan mukaan elokuvasta tehtiin videotallenne (Lehmän päiväkirjasta/Kulkukissa ja yksinäinen susi), mutta tallennetta ei ole lainattavissa Suomen kirjastoissa. Sitä ei myöskään näytä olevan vuokrattavissa mistään.

https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_105741