Onko laulua MORS LILLA OLLE (säv. Alice Tegner) suomennettu?

Kysytty

Onko laulua MORS LILLA OLLE (säv. Alice Tegner) suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alice Tegnérin laulu ”Mors lilla Olle” on suomennettu nimellä ”Ollin marjamatka”. Suomentaja on Saukki eli Sauvo Puhtila. Sen suomenkieliset sanat ja nuotit löytyvät esimerkiksi teoksesta ”Suuri lastenlaulukirja” (Warner/Chappell Music Finland, 1984). Kirjan saatavuuden HelMet-kirjastoista voi tarkistaa osoitteesta http://www.helmet.fi.