Onko Lahden kirjastossa eKirjojen lukulaitteita asiakkaiden lainattavaksi ja onko niitä vapaana tällä hetkellä?

Kysytty

Onko Lahden kirjastossa eKirjojen lukulaitteita asiakkaiden lainattavaksi ja onko niitä vapaana tällä hetkellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kirjastossa ei ole tällä hetkellä lainattavia e-kirjojen lukulaitteita. E-kirjoja kokoelmassa on ja niitä voi ladata esim. omalle tietokoneelle. E-kirjan lainaamiseksi tarvitset kirjastokortin ja nelinumeroisen pin-koodin. E-kirjojen laina-aika on yksi tai seitsemän vuorokautta.
E-kirjojen lainaamista varten tietokoneella täytyy olla asennettuna Adobe Digital Editions -ohjelma.
Täältä löydät lisää ohjeita ja latauslinkin Digital editions -ohjelmalle, mikäli sellaista ei vielä ole.
http://kaupunginkirjasto.lahti.fi/e-kirjat.htm