Onko Lahden kaupunginkirjastosta saatavissa Veranta-hankkeen yhteydessä vanhuksille luodut palvelut: Ääneenluenta, Musiikkituokiot, Äänikirjatuokiot ja…

Kysytty

Hei,
Onko Lahden kaupunginkirjastosta saatavissa Veranta-hankkeen yhteydessä vanhuksille luodut palvelut: Ääneenluenta, Musiikkituokiot, Äänikirjatuokiot ja Elokuvapaketit?
Jos on, miten niiden tilaaminen hoidetaan? Yhteyshenkilö?

Kiitos avusta ja ystävällisin terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupungin Veranta-hanke on päättynyt toukokuussa 2011.
Ikäihmisille kulttuuripalveluja tuottaneen Veranta-hankkeen asioissa voitte jatkossa olla yhteydessä vs. kulttuurisihteeri Ann-Mari Karviseen, puh. 050 387 8792 tai ann-mari.karvinen(at)lahti.fi.

Lahden kaupunginkirjastossa toimii Seniorien kirjastopalvelut-tiimi, jonka vetäjänä on Kirjastoauto-osaston osastonjohtaja Sanna Kuosa. Häneen voi ottaa yhteyttä ko. asioissa.
sanna.kuosa@lahti.fi tai puh. 812 5561, 050 398 5961.