Onko kysy kirjastonhoitajalta -sivuille nykyään chat-palvelua? Jos on, niin miten sinne pääsee?

Kysytty

Hei!
Onko kysy kirjastonhoitajalta -sivuille nykyään chat-palvelua? Jos on, niin miten sinne pääsee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valtakunnallinen Kysy kirjastonhoitajalta –chat suljettiin joulukuussa 2013. Syynä oli kirjastojen henkilökuntatilanteen tiukkeneminen ja chat-palvelun melko vähäinen kysyntä.

HelMet-chat osoitteessa www.helmet.fi on avoinna ma-to klo 13-17, pe klo 13-16. Palvelu aukeaa sivustolla automaattisesti aukioloaikoina. Chat ei ole näkyvissä jos vastaajalla on käynnissä kolme keskustelua samanaikaisesti.