Onko kukaan tehnyt suomennosta The Kinksin Waterloo Sunsetistä ja kuka sen on esittänyt? Asia on vaivannut jo muutaman päivän, Kiitos etukäteen!

Kysytty

Onko kukaan tehnyt suomennosta The Kinksin Waterloo Sunsetistä ja kuka sen on esittänyt? Asia on vaivannut jo muutaman päivän,

Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Emme löytäneet suomennosta kappaleesta Waterloo Sunset.

Fono.fi-äänitetietokannasta löytyy kuitenkin useita muita suomennoksia The Kinks-yhtyeen kappaleista:

http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?saveltaja=davies+ray&kieli=Suo…