Onko Kouvolan pääkirjastossa tulostamismahdollisuus netistä ja minkä hintainen?

Kysytty

Hei! Onko Kouvolan pääkirjastossa tulostamismahdollisuus netistä ja minkä hintainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa on yksi pöytätietokone ja yksi kannettava tietokone, joilla voi tulostaa Internetistä. Kannettavalla tietokoneella pystyy tulostamaan myös muistitikulta. Hinta 50 senttiä per sivu.