Onko kirjoittajan Stig Åvall Severinsen kirjaa Breatheology the art of conscious breathing käännetty suomeksi? Jos on, mikä kirjan nimi mahtaa olla?

Kysytty

Onko kirjoittajan Stig Åvall Severinsen kirjaa Breatheology the art of conscious breathing käännetty suomeksi? Jos on, mikä kirjan nimi mahtaa olla?

Vastaus

Vastattu

Stig Åvall Severinsen kirjaa Breatheology the art of conscious breathing -nimistä kirjaa ei valitettavasti ole käännetty suomeksi.