Onko kirjastosta mahdollista lainata englanninkielistä sieniopasta Suomen metsissä kasvavista sienistä? kiitos!

Kysytty

hei, onko kirjastosta mahdollista lainata englanninkielistä sieniopasta Suomen metsissä kasvavista sienistä?
kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-alueen kirjastoista ei valitettavasti tällä hetkellä löydy englanninkielistä ainoastaan Suomeen sieniin keskittyvää opasta.

Näistä Helmet-alueen teoksista voisi mahdollisesti löytyä jotakin apua:

Jordan, Peter: Field guide to edible mushrooms of Britain and Europe

Dickson, Gordon: Mushrooms and toadstools of Britain and Europe

Laessøe, Thomas: Mushrooms.

Helmet-hakutulokset:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28sienet%29%20%28ruokasien…

Helmet-hakuja voi tehdä asiasanoilla sienet, ruokasienet, oppaat, Suomi. Kieleksi voi suoraan rajata myös englannin.

Teoksia voi löytää Helsingin alueelta myös korkeakoulukirjastoista.
Helsingin yliopiston kirjastosta löytyy esimerkiksi teos Mushrooming without fear, tekijänä Alexander Schwab.

Toinen Helsingin yliopiston kirjastosta löytyvä teos on Picking of wild berries and edible mushrooms in the Rovaniemi region of Finnish Lapland, tekijänä Olli Saastamoinen.

Helsingin yliopiston kirjaston hakutulokset:
http://ow.ly/1WGL303LktU