Onko kirjastossanne saatavilla eläinten jälkikuviokortteja ja ketun haukuntaa cd:llä tai kasetilla?

Kysytty

Onko kirjastossanne saatavilla eläinten jälkikuviokortteja ja ketun haukuntaa cd:llä tai kasetilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eläinten jälkikuviokortteja ei kirjastossa ole, sen sijaan kyllä kirjoja joissa on eläinten jälkiä:

Bang, Preben: Jälkiä luonnossa : nisäkkäiden ja lintujen jälkiä ja jätöksiä. 3. p. Otava, 1983
Bang, Preben: Mikä tästä meni? : eläinten jäljillä. WSOY 1999
Siivonen, Lauri: Jäljet lumessa : opas nisäkkäiden ja lintujen talvisista jäljistä. Gummerus, 1982

Kirjastoissa on runsaasti äänitehosteita CD-levyillä, joista voi löytyä myös ketun haukuntaa. Levyjen sisältö on tarkistettava levyltä, sisältöjä ei kaikkien osalta ole kirjattu luetteloon.