Onko kirjastossanne erotiikka kirjoja. Tykkään seksistä!

Kysytty

Onko kirjastossanne erotiikka kirjoja. Tykkään seksistä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tee haku esim. hakusanalla erotiikka aineistotietokannasta. Saat listan erottisesta kauno- ja tietokirjallisuudesta. Lisäksi voisit tutustua seuraavaan kirjaan: Jansson, Leena: Seksi ja erotiikka: valikoima kauno- ja tietokirjallisuutta.

Tässä joitain ehdotuksia:

Iätön ajaton erotiikka / toimittanut Joan Price
Tuhannen ja yhden yön erotiikka / Jaakko Hämeen-Anttila

Romaaneja
Kauranen Anja Sonja O. kävi täällä
Alanne, Outi Neiti N:n tarina
Henrik Tikkasen Kulosaarentie 8 ; Majavatie 11 ; Mariankatu 26

Coelho, Paulo Yksitoista minuuttia
Groult, Benoite Rakastajatar
Melissa, P Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa
Kallifatides, Theodoror Kaunis Alkibiades,
Lawrence, D.H. Lady Chatterleyn rakastaja,
Henry Millerin teokset, Kravun kääntöpiiri, Kauriin kääntöpiiri, Sexus
Charles Bukowskin teokset, esim. Kaupungin kaunein nainen (novelleja) Markiisi de Saden Justine eli Hyveellisen neidon kovat kokemukset ja Vladimir Nabokovin Lolita.

Erotiikka / Francesco Alberoni

Seksi : harrastajan opas : tärkeimmät tiedot, tekniikat ja apuvälineet toimintojen optimoimiseksi / Felicia Zopol

Seksi : kaikki mitä tulee tietää / toimittanut Anu Suomela

Hyvän olon seksi / Rakel Liekki

Seksi ja läsnäolo : opas syvälliseen seksuaalisuuteen / Mitra Vasara

Seksi-iloa : ideoita nautinnolliseen rakasteluun / Sally Bishop

Klassikosta Kamasutrasta on tehty uusia painoksia, joissa neuvotaan aistillisia asentoja. Näiden suhteen on varoitettava, että useat ovat kirjastojen kokoelmasta kadonneet...