Onko kirjastossa Ville Pusan cd, jossa on Haaveet-kappale? En tiedä kappaleen nimeä ruotsiksi. Kiitos etukäteen.

Kysytty

Onko kirjastossa Ville Pusan cd, jossa on Haaveet-kappale? En tiedä kappaleen nimeä ruotsiksi. Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin kappaletta Haaveet kaatuu, jonka Jore Marjaranta esittää elokuvassa Pahat pojat. Sen alkuperäinen nimi on Ingen vinner. Tämä kappale on Ville Pusan levyllä Silver, ja se löytyy Turun kaupunginkirjaston musiikkiosastolta.