Onko kirjastossa viikolla 42, satuviikolla mitään erityistä päiväkoti-ikäisille/eskareille? Entä muuten loppuvuodesta? Terv. M Marketta Taiponen Suomi-Amerikka…

Kysytty

Hei!
Onko kirjastossa viikolla 42, satuviikolla mitään erityistä päiväkoti-ikäisille/eskareille? Entä muuten loppuvuodesta?
Terv. M
Marketta Taiponen Suomi-Amerikka yhdistyksen päiväkodista, vastaus mielellään sähköpostiin, kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa on viikolla 43 ja 44 nallenäyttely ja nallevisa. Kyseisillä viikoilla myös Amanalle pyörii lastenosastolla aina kun ehtii. Viikolla 42 ei ole erityistä satuviikon ohjelmaa.

Pääkirjaston satutunteja on syksyllä keskiviikkoisin klo 10. Ohjelma on kirjaston nettisivulla: http://www.kyyti.fi/lapset-ja-nuoret/tapahtumat/6692

Kirjastoon voi aina tulla lapsiryhmän kanssa ja sopia ryhmälle etukäteen oma ohjelma. Yhteydenotot kirjastonhoitaja Anna-Mari Anderssonille puh. 0206157494 tai sähköpostitse
Anna-Mari.Andersson@kouvola.fi