Onko kirjastossa mustosista ja immosista tehtyjä sukututkimuskirjoja.

Kysytty

Onko kirjastossa mustosista ja immosista tehtyjä sukututkimuskirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastosta ei löydy Mustosten sukua koskevia sukukirjoja.

Immosista löytyvät seuraavat kirjat:

- Rehula, Paavo: Juuret Savon ja Kainuun soilla ja rinteillä : pääsuvut: Parkkinen, Immonen, Oikarinen, Moilanen (2002, 331 sivua)
- Rehula, Paavo: Juuret Savon ja Kainuun soilla ja rinteillä : Oskar Parkkisen ja hänen vaimonsa Kaisa Maria Oikarinen, Parkkisen esivanhempia (2003, 24 sivua)