Otsikko
Onko kirjastossa mahdollisuus lukea vanhoille "korpuille" talletettuja tietoja + siirtää ne muistitikulle? Jos on, niin mistähän näiden varaus hoidetaan?

Kysytty

Hei! Onko kirjastossa mahdollisuus lukea vanhoille "korpuille" talletettuja tietoja + siirtää ne muistitikulle? Jos on, niin mistähän näiden varaus hoidetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston pääkirjaston lehtisalissa (1. krs) on USB-korppuasema. Sen saa kirjastokortilla tai henkkarilla käyttöönsä lehtisalin asiakaskoneelle, jossa voi sitten siirtää korpulta (eli 3,5" disketiltä) tietoja omalle USB-muistitikulle. Korppuasemaa ei tarvitse varata, riittää kun kysyy lehtisalin palvelutiskiltä.